Didim özge Motel 
Dinmeyen esintisi altın gibi kumsalı birbirinden güzel koyları ve plajları ile 
Didim  Özge Motel ailelerin keyifle konaklayacakları nezih bir atmosfere sahiptir. Sadece konaklama üzerine hizmet veren tesis kullanıma açık olan mutfağında yemeklerinizi yapabilir ve bahçesinde mangal keyfi gerçekleştirebilirsiniz. İşletmemiz merkezde olup Didim Altınkum plajına sadece 200 metre mesafededir. Odalarımız klimalı duşlu ve balkonludur.24 saat sıcak su ve kablosuz internet erişimi vardır.






Pansiyon Fiyatları : 
Mayıs Ayı Kişibaşı 25TL
Haziran Ayı Kişibaşı 25TL 
Temmuz Ayı Kişibaşı 40TL (BAYRAM HAFTASI 50TL)
Ağustos Ayı Kişibaşı 40TL
Eylül Ayı Kişibaşı 30TL (BAYRAM HAFTASI 40TL)
Ekim Ayı Kişibaşı 25TL
2-3-4 kişilik odalar

Apart Fiyatları : 
Mayıs 70 TL
Haziran 80 TL
Temmuz 140 TL (BAYRAM HAFTASI 150 TL)
Ağustos 140 TL
Eylül 100 TL(BAYRAM HAFTASI 130)
Ekim 70 TL
 Apart Dairelerimiz 4 kişiliktir


İletişim
Tel: 0256 813 25 93
Adres: Çamlık Mah. 435 Sokak No:41 Altınkum - Didim - AYDIN
mail: safakalialtin@hotmail.com

2 Yorumlar

  1. Merhaba gezi fili Sizi zaman zaman ziyaret ediyor ve sitenizi kaynak göstererek bazı yazıları paylaşmaya gayret ediyorum.sizden aldığım bilgileri sitemizde tatil veya iş amaçlı rezervasyon yapanların gidecekleri yer ile ilgili bilgi sahibi olmaları için paylaşaıyoruz.sitemize katılarınızı bekliyoruz ve mümkünse sitemiz hakkında tanıtıcı bir makale yazmanızı rica ediyorum. site adresimiz https://www.abbasyolcu.com/ şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski